هتل های 4 ستاره آنتالیا

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 44
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 1071
بازدید سال : 3144
بازدید کلی : 120041

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395
نظرات

هتل لارافالکن آنتالیا

هتل لارافالکن آنتالیا دارای 275  اتاق میباشد  که در 6 بلوک جداگانه قرار دارند . تمام اتاق های هتل لارافالکن آنتالیا  کف پارکت شده با بالکن خصوصی و مناظر پانوراما از طبیعت زیبای اطراف دارند. سیستم تهویه هوا، یخچال، تلویزیون، ماهواره و حمام خصوصی کاملی را در هر اتاق خواهید دید.

 موقعیت جغرافیایی هتل 4ستاره لارا فالکن آنتالیا بسیار مناسب بوده و با مراکز خرید آنتالیا  و دیدنی های آنتالیا فاصله زیادی ندارد فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 10  کیلومتری ودر فاصله 5 کیلومتری مرکز آنتالیا می باشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل لارافالکن آنتالیا  میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

امکانات هتل لارافالکن آنتالیا : 

رستوران روباز و سرپوشیده - رستوران آلا کارت - آکوا پارک -رستوران ساحلی - سونای خشک و بخارخشک و سونای بخار - سالن تنیس - ماساژ - حمام ترکی -   ایروبیک - انواع فروشگاه و بوتیک - خدمات تلفن و فاکس - خدمات عکاسی - پزشک و پرستار - سالن تلویزیون - پرستار کودک -رنامه های تفریحی مخصوص کودک - برنامه های تفریحی روزانه و شبانه - موزیک زنده - مینی کلوپ - پارک کودک - تخت مخصوص حمام آفتاب و چتر آفتابگیر . مهمانان تور آنتالیا می توانند در استخر هتل به آبتنی بپردازند و رفع خستگی کنند.

 

هتل لارا دینک آنتالیا

هتل 4 ستاره لارا دینک آنتالیا از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد این هتل مجلل تنها ۳۰۰ متر از ساحل زیبای دریای مدیترانه فاصله دارد. همچنین برای رفتن به مرکز شهر آنتالیا ۲۰ دقیقه باید رانندگی کرد. بنا به درخواست علاقه مندان ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه بین المللی آنتالیا که در ۷ کیلومتری این هتل ۴ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد. این هتل ساحلی اقامتی مقرون به صرفه را به میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد .

امکانات هتل لارا دینگ آنتالیا:

هتل لارا دینک با ۴۸ اتاق استاندارد و ۴ اتاق دوبلكس یك هتل كوچك و دوستانه به شمار می آید که تمامی اتاق های این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن و تکنولوژی بالا آسودگی خاطر مسافرین تور آنتالیا را به همراه دارد و همچنین مجهز به سیستم تهویه هوا ،گاوصندوق ، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، تلفن مستقیم و… می باشد. رستوران هتل با سرو غذاهای مدیترانه ای و تركی در خدمت میهمانان تور آنتالیا است.

امکانات رفاهی و ورزشی هتل لارا دینگ آنتالیا شامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر روباز ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) و مرکز بدنسازی کاملا مجهز می باشد. مهمانان تور آنتالیا می توانند در استخر هتل به آبتنی بپردازند و رفع خستگی کنند.

هتل باتونت گاردن ریزورت آنتالیا

هتل 4 ستاره باتونت گاردن آنتالیا در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 12.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا بازگشایی شده است. این هتل در مجموع از 177 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل در فاصله 45 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و در 30 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد.رستوران های این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشند. با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به دریا دسترسی داشت.  هتل باتونت گاردن ۲۲ کیلومتر با شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس و ۷۰کیلومتر با پیست اسکی Saklikent فاصله دارد. 

 

امکانات هتل باتونت گاردن ریزورت آنتالیا:

هتل باتونت گاردن دارای اتاق های راحت و شیک می باشد و اتاق ها امکانات خوبی مانند : حمام خصوصی با لوازم آرایش رایگان، سشوار،مینی بار،اینترنت (wi-fi) رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تلفن مستقیم ، گاو صندوق و سیستم تهویه مطبوع میباشد و از اتاق ها چشم اندازی زیبا رو به باغ سرسبز هتل دارید.

مرکز آبگرم باتونت گاردن شامل یک حمام، سونا و ماساژ  به همراه خدمات سلامتی و زیبایی است  همچنین می توانید برای پیگیری تمرینات ورزشی خود از مرکز تناسب اندام هتل بهره مند شوید. برای آب تنی استخر در فضای باز هتل برای شما آماده شده و سرگرمی ها و برنامه های تفریحی روزانه در کنار استخر برگزار می شود و همچنین صندلی های مخصوص حمام آفتاب در کنار استخر هتل قرار دارد.صبحانه هتل به صورت روزانه در سبک بوفه در رستوران هتل برای شما آماده میشود همچنین برای سایر وعده های غذایی می توانید نمونه هایی از غذاهای سنتی و بین المللی را در رستوران به صورت بوفه باز میل نمائید کافه هایی در استخر و لابی انواع نوشیدنی های شاد و تنقلات را برای شما آماده می کند.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل باتونت گاردن میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

هتل نظربیچ آنتالیا

هتل نظر بیچ آنتالیا ترکیه با منظره کوه و دریا در منطقه لارا توانسته در بین هتل های آنتالیا به خاطر داشتن امکانات رفاهی مدرن و خدماتش و ساحل صخره ای نزدیک , مقام هتل 4 ستاره را کسب کند . این هتل بروی صخره ای مشرف به دریا احداث شده و نمای زیبایی نسبت به کوه و ساحل زیبای مدیترانه دارد هتل نظر بیچ آنتالیا از هتل های ساحلی آنتالیا با قیمت مناسب برای گردشگران تور آنتالیا میباشد این هتل در فاصله 10کیلومتری آنتالیا احداث شده و تا فرودگاه آنتالیا سیزده کیلومتر فاصله دارد. همچنین دسترسی به مراکز خرید آنتالیا بسیار آسان بوده و تنها 9 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل نظر بیج آنتالیا:

هتل نظر بیج لارا آنتالیا دارای دویست و چهارده اتاق استاندارد  رو به دریا و باغ میباشد و مهمانان تور آنتالیا میتوانند بروی تراس هتل به تماشای طبیعت زیبا بپردازند . تمامی اتاق های هتل نظر بیج آنتالیا دارای کف پارکت هستند که محیطی آرام و راحت را برای میهمانان آماده میکند.اتاق های هتل با محیطی مطبوع امکانات خوبی مانند تلویزیون های ماهواره ای ، حمام، سشوار، تلفن، تلویزیون ماهواره‌ای، رادیو، گاوصندوق، بالکن با چشم‌اندازی به دریا و مینی‌بار را برای استراحت شما در اتاق هتل اماده کرده است.پرسنل هتل نظر بیج در آنتالیا نیز 24 ساعته آماده پاسخگویی به نیاز های شما هستند.


امکانات هتل نظربیچ آنتالیا شامل استخر روباز و سرپوشیده،سرسره آبی،سالنهای ورزشی،دیسکو،اتاق کنفرانس با کلیه امکانات،حمام ترکی،رستوران،اسنک بار،لابی بار،بار در کنار استخرو ویتامین بارمیشود ،  همچنین پذیرایی در هتل به صورت (ALL) بوده و انواع غذاهای بین المللی را سرو میکند.رستوران هتل  صبحانه و ناهار و شام را در سبک بوفه باز برای شما آماده می کند و شما می توانید وعده های غذایی خود را در تراس با نمایی از کلیسای سنت ژان میل کنید و لذت ببرید. در نوار کنار استخر و لابی انواع نوشیدنی های گوارا برای مساران تور آنتالیا ارائه میشود.

 

هتل الدار ریزورت آنتالیا 

هتل 4 ستاره الدار ریزورت آنتالیا در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت حدود 11.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است.این هتل در یک ساختمان 5 طبقه و در مجموع دارای 172 اتاق می باشد. این هتل در کنار دریا واقع شده است. در این هتل سالن کنفرانس وجود دارد. همچنین یک صرافی برای دسترسی میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته شده است.فاصله هتل الدر ریزورت آنتالیا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 48 کیلومتر و فاصله هتل تا شهر کمر آنتالیا  حدود 8 کیلومتر می باشد.

 

سایر امکانات و تصاویر هتل الدار ریزورت آنتالیا :

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع، سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،روم سرویس،تلویزیون ال سی دی،ماهواره،تلفن، مینی بار،گاو صندوق،بالکن،حمام،سشوار، صندوق امانات،حمام،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و ورزشی،استخر روباز،حمام سنتی ترکی،پزشک،خدمات پرینت و فکس،صرافی،پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا،جکوزی،ماساژ،سالن کنفرانس و... را میتوان نام برد که مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل الدار ریزورت میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

هتل توریست آنتالیا

هتل ۴ ستاره توربست آنتالیا با نمای زیبا رو به دریا توانسته مسافران و گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کند و در هر سری سفر به آنتالیا به هتل توریست آنتالیا بروند.

امکانات هتل توریست آنتالیا:

هتل tourist دارای استخر رو باز می باشد که همراه با ماساژ و همچنین سونا و حمام ترکی دارد که برای کودکان هم زمین بازی خاص در نظر گرفته اند و همین باعث شده است گردشگران تور آنتالیا از این هتل راضی باشند.اتاق های هتل Tourist آنتالیا دارای امکانات مناسب برای مهمانان تور آنتالیا می باشد که امکانات رفاهی را کامل در نظر گرفته و همچنبن اتاق های مخصوص برای معلولین و سوئیت های مخصوص تازه عروسان و کسانی که قصد ماه عسل به آنتالیا دارند.

امکانات تفریحی و بازی و سرگرمی در این هتل فراوان می باشد مثلا در اتاق ها بازی های کامپیوتری و در سالن هتل پینگ پنگ و اسب سواری در هتل برای مسافران و مهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته اند.اگر برای تفریح با دوچرخه در آنتالیا راضی هستید می توانید از هتل اجاره بگیرید و برای تفریح و ورزش در شهر دور بزنید.رستوران هتل توریست آنتالیا هم اماده پذبرایی برای مهمانان تور آنتالیا در وعده :صبحانه ,نهار و شام اماده خدمت و پذبرایی هستند و همچنین کنار استخر می توان نوشیدنی تهیه کرد و میل کرد ,خدمات دهی رستوران ۲۴ ساعته می باشد.

 

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

 تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95



تعداد بازدید از این مطلب: 180
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود